Monday, April 21, 2014

IQ Test : Are U Genius ??

Hai u olls ! Morning Monday Bluess !!

Yeah!! today aku berjaya menceriakan hati dan kepala hotak yang semak dengan kerja.
Korang boleh tiru cara aku ni. FOC tanpa bayaran.
mahupun kos-kos yang tersembunyi. eheee ^__^


Over 140 - Genius or near genius

120 - 140 - Very superior intelligence

110 - 119 - Superior intelligence

90 - 109 - Normal or average intelligence

80 - 89 - Dullness

70 - 79 - Borderline deficiency

Under 70 - Definite feeble-mindedness "


Pandai ke aku ni? dulu masa study selalu bandingkan diri dengan kawan-kawan.
huhuu. Selalu cakap kat diri sendiri. Kena lulus exam. Otak jangan jadi lembu.
Maaf Encik lembu ! tak niat nak kutuk lembu pun. haha. sebab aku makan daging lembu.

Tapi kalau failed in exam. Rasa nak maki diri sendiri membuak-buak!
apesal la aku ni "pandai sangat" (menyindir tu ) hohohoo
Perkataan yang paling baik & positive untuk memaki diri aku sendiri. hahaaa.

Kadang-kadang aku buat kerja sambil lewa.
What i learn today, ambil exam jangan main jawab aje. haha
Kang jadi keputusan macam kat atas.

Hei korang !! selamat mencuba ohkey ?? wa chau dulu . 
Full credit from : wancrazykid


'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment