Monday, April 14, 2014

'' Blogger - Mini GATHERING 2014 "

Good Evening People ^__^

Alhamdulillah, aku rajin menaip hari ini dengan perasaan teruja ! Kenapa ya?
sebab aku nak ajak korang-korang berdating dengan aku.

hehe. bukan aku soranglah. bersama-sama dengan blogger cun & comey yang lain.


So, who's available on :
1st- May - 2014
LUNCH time together at 12.30 pm until 3.00 pm

Tempatnya memang sangat best dan meletops. kebambom gitu.
Pernah dengar 'Flora Kafe' tak?
Scha & Awal pernah buat event kat situ.
Then cerita Ariana Rose juga buat pegambaran di situ.
Kerlassss tak kak jah?? hahaha

Aku memang excited tengok bunga-bungaan, bagai dalam taman bunga.
Decoration yang sangat mewah.
Tapi harga makanan mereka pada aku murah. Tak semahal hotel.

Eh, kenapa we olls nak buat mini gathering?
kan seronok kalau dapat join then berkumpul ramai-ramai.
secara santai dan kenal mengenali kawan-kawan blogger yang korang selalu komen.
More better jumpa face to face and borak lama-lama sampai lebam.

Tak adalah isu blogger itu sombong or tak mesra alam.
Mestilah korang havoc & the best kan?
lagipun tempat yang we olls pilih sesuai dan selesa sangat lepak-lepak.




OK.. Aku tak nak ngurat korang-korang banyak sangat. hahaa
kalau rasa dah tergoda dengan pelawaan aku, terasa nak join we olls.

Boleh inbox aku atau tingalkan URL blog untuk aku kejar korang.
hahaa. yang betul-betul free & berminat ajela.

Setakat ini, yang dah confirm nak pergi dalam 5 Orang.
Tiada limit dan had. Kalau nak jangan segan-segan komen kat bawah ok.

Actually, aku just jadi organizer aje. hahaha. Ada mastermind yang lain.
Aku tolong-tolong untuk permudahkan perjumpaan kami.

Kalau nak tahu location boleh google ataupun tengok map kat bawah ni.
Dekat aje dengan KLCC rupanya. So, siapa rajin lepak Ampang. Moh kita lepaking together !


Surprises & Excited :
Mell a.k.a Manager Flora Kafe akan bagi discount to us ! blogger's
Then maybe ada some surprise yang pihak Flora Kafe sediakan untuk kita.
Kenapa aku invited blogger pergi sana.
Mana tahu korang dapat job review makanan kat sana.
So, sila hadir-hadirkan diri anda jika kelapangan.

Sebarang pertanyaan boleh terus inbox /PM / komen Aku !!  

FLORA CAFE (AMPWALK)
Ground Floor,The AmpWalk 218, Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur.
50450 Kuala Lumpur, Malaysia
Always open
Phone: 03-2161 8010 / 03-2181 0986 (mel)
Email: florakafe@gmail.com
Website: http://floraetc.blogspot.com/



'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment