Thursday, February 6, 2014

Keputusan Kemenangan Milik JDT




Apa kes dah ni ?? hurm. actually, kalau tanya aku beribu-ribu kali. Apa yang terjadi antara JDT dan T-TEAM
For sure aku geleng kepala lelaju cakap tak tahu. Eheee ^_^ 

Budak-budak office aku sibuk interview aku pasal isu tu. ahhaa. Aku tak ada ditempat kejadian. Lagi pulak aku bukan wartawan yang berbayar. Sebab tak berbayarlah. Entry selalu lambat nak post. hahahaha. 1st game hari tu pun aku tak sempat nak story lagi. Sorry babe!

So, punyalah semangat kawan aku si Lyia ni jadi Fans JDT walaupun dia tak ada kena mengena dengan darah JOHO pun. Salute lu akakk! maybe sebab pakwe kau minat giler kat JDT ni. hahaha. kau pun ikut sama. Keluar je berita tu kat twitter. Sibuk interkom aku. (lyia floor bawah, aku kat floor atas) kalau sama floor memang kerja bergossip. hehehe.

Lyia : Eh !! bella. bella.. Ko tengok kat twitter. Keputusan Piala FA dah keluar.
Aku  : apesal kau ni. Aku mana layan twitter sangat. hahahahha
Lyia : alaaa ~ kau ni pun. JDT menang 3-0 menentang T-TEAM. wehhyy !!
Aku  : yeke??? ok-ok.. aku g search sekarang.

hahaha. semangat betul kau lyia. Thanks jadi akak nara.com untuk aku. hehehe. aku pulak macam siput ba alip ba ya. lembap sangat. So, korang boleh picit gambar tu.
Aku dah back link ke sumber asal. hehehe. dah pandai backlink pulak aku sekarang ni. ^_^





Yang mana nak tahu kes pasal ape. Boleh terjah kat SINI. aku pun kurang paham apa yang terjadi.
Tak berani nak cakap siapa betul dan siapa yang salah. Yang penting semangat menyokong tu terus segar.
Jangan kerana bola sebijik, kita pulak yang bergaduh. Pasal bola je kot. Kita tukang tengok ni just duduk and sorak.
Pls be matured sikit. Menang dan kalah tu kan adat pertandingan. macam korang join sukaneka kat sekolah dulu.
Janganlah nak nangis kalau kalah  ^_^ peace yoo



'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment