Wednesday, January 29, 2014

# 5 Wordless Wednesday


Sepupu merangkap Suami. Suamiku Sepupuku.
Ibu saudara ku ibu mertua ku jua !!
Mane satu pilihan kalbu ??




urm.. tajuk bikin gempak aje kan? hoho. Bila dok ulang perkataan ' sepupu-sepupu ' lama-lama jadi kupu-kupu. hik hiks.
Dah la W.W sibuk pulak nak taip panjang-panjang. Ade mak jemah heran ? hahahaa.

Semalam aku termimpikan pasal benda tu lah. Giler tak seriauu ??!! huhhhh. tak sanggup aku.
Kahwin dengan sepupu sendiri ibarat aku berkahwin tanpa cintan-cintun paksaan dan lebih hebat lagi.
Macam kahwin dengan abang kandung sendiri kot.

Ni, mesti pasal perbincangan antara aku, mama and akak aku. Bual-bual kosong je kot.
Hope tak menjadi kenyataan. heheee. aku takk nakk wehh.

Tapikan mane boleh cakap 'tak nak' nanti Allah uji aku macam mane? tapi tak kan nak cakap 'nak' pulakk =/

Susah benorrr. haaiiihh.. 




'' Rejekiii (jawa pekat giler) jodohhh, mautt, semuanya Rahsia Allah ''



'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment