Thursday, January 9, 2014

Jom Naikkan Trafik Blog 2014


Hello World !
Ohhh ~ Blogger yang Osheemm !!

Aku nak ajak korang join satu segment dari blogger Mak Dara.
Kira kali ke dua aku terjebak dalam dunia meroyan beliau.


http://www.bicaramakdara.com/2014/01/jom-naikkan-trafik-blog-2014.html


Nak Join takk ??
Nak tahu syarat-syarat yang harus dipatuhi ??

Apa yang best kat belog aku?? hmmm. tengah pikir kejap. hehe
Semestinya belog aku oshem bukan masham. Dipenuhi dengan tulisan-tulisan sempoi, sesuka hati daku untuk menaip. Update entry yang berkait antara aku dengan dunia luar.
Mungkin ada penggunaan ayat pasar yang kejam. Tapi tak membunuh. hoho.
Nak tahu lagi. Sila Follow and baca entry-entry aku !!


NOTA DARI MAK DARA !!
Jika anda telah menyertai segmen ini anda perlulah terjah ke blog blog yang bakal mak berikan listnya nanti dengan sebanyak mungkin ye dan jangan lupa untuk tinggalkan jejak anda di blog itu.. Dan jika blog anda menerima lawatan dari yang menyertai segmen ini anda haruslah membalas lawatan mereka itu.. Dengan cara itu kita dapat membantu dalam menaikkan trafik blog sesama kita ..

Psttt.... Dari pengalaman mengadakan segmen beberapa kali tak berapa lama yang lalu, para peserta bukan sahaja mendapat menaikkan trafik blog mereka malahan ada juga mendapat follower baru dan lebih penting mendapat ramai kenalan baru.. so apa lagi moh le join ;)


No comments:

Post a Comment