Saturday, December 7, 2013

Tutorial INSTAgram di Blog


Selamat BerHari Minggu kengkawan.

Cayalah! today aku sangat rajin buat ''Tutorial''
kenape? tak percaya kah?
Alaa~cakaplah tak tahu! tak tahu ! tak tahu!
yang dah tahu pun buat-buat tak tahu ok. haha ^_^

NO #1

Log in kat SINI 

tutorial-instagram.com


NO #2

tutorial-instagram.com

Sebelah kanan atas tu ada 'Badges'
Klik kat situ ok ?

(cekgu ! pen saya hilang. Tak boleh nak bulatkan)
hahahah ^_^


NO #3

tutorial-instagram.com

1- select your badges (aku pilih no.5)
2- copy this code and paste this link to your blog.
(sila buka template blog korang, add 'html')


NO #4

tutorial-instagram.com

Habis sudah! senangkan?
tadi aku dok godek-godek google. Jumpa semua yang susah-susah.
Aku ofcozlah nak yang senang aje.

So, ape lagi? tak kan tengok je kot.
Sila follow aku. hehe
Insyallah aku akan balas jasa baik korang



No comments:

Post a Comment