Monday, December 16, 2013

My Mental Level



Today aku tak nak create entry yang zerios sangat.
Sila layan entry malas aku.
Akibat virus PMS.

Heheee. Sedih bangett gue. Digelar TUA sebelum tiba kedatangan umur yang sebenar.
Baru aku tahu betapa TUA. nope MATURED nya aku!
Padahal ! Aku baru aje menyambut 22 tahun last week.

*krikk *krikk
Ok, aku mengaku. Aku memang suka fikir 10 - 20 tahun akan datang.
Walaupun azam tiap-tiap tahun tak pernah aku buat.
Lagi pulak nak capai. memang tak capai-capai. hahaa
(nak capai sila pakai galah)

Percaya tak, kalau aku cakap.
"Lagi tua seseorang itu, lagi banyak kesilapan mereka"
Tak percaya???
Aku tak boleh bagi bukti. Ini atas pemerhatian aku semata-mata.
Bak kata nabil "LU PIKIR LA SENDIRI"
Jangan lupa jawab dalam hati. hehehee =)

Ok , let's we happy >_<
Don't be matured. Sangat! (perli diri sendiri)


My result its :


mental bella luna

Try la. Just jawab dalam 20 soalan berbahasa English.
Jujur ok! Kalau tak paham sangat.
Boleh ikut macam aku.
Sila RUJUK.


* Thanks for NEW Followers & Comment Readers *
* Happy Monday & Happy Reading *
* keep support me * 


No comments:

Post a Comment