Thursday, December 12, 2013

Meletopss!!!



Selamat Petang babe =)

Wow ! Tak sangka betul.
'Jersey JDT 2014' Top #1 Carta Entry Meletops Aku. ^_^
Ohkey! ramai jugak peminat JDT ni ye.
clap-clap-clap! special thanks for yours yang dok godek muzium uncle google.
Entry yang meletops juga rezeki bagi aku.
(dapat jersey Sarawak dari blogger cantik plus baik hati, mesra alam. best giler !)

BUT !!!! (nada seram tak seram)
Ade lagi yang lebih menyeramkan dari Highland Tower!

hahaha. ok kiding. let's check it out~





Baik ngaku! cepat-cepat!
haha. aku nak kiss (potong. Dosa k)
babap ajelah paling sesuai.
Just say thanks, sanggup google. (terharu)

Curious sangat ke? sampai search 'biodata bella luna'
(tapp!) tampor sikit muka jiran sebelah.
Seriously, kelakar sebab dulu-dulu aku dok stalker Fatin Liyana.
Aku pelik, kenapa muka dia selalu terpampang.
Aku bukanya reti nak ambil tahu pasal orang fofulaar.
Mase tu aku blogger belog sendrian berhad.
Tak expose or friend gan sape-sape.
Now sudah closed. Sebab bankrup! (tipu-tipu)
Membonggaak aje kerja aku. huhu

OK, my sayang-sayang. Aku memang belum ada biodata diri.
Kertas biodata zaman sekolah dulu. Sudah menjadi sampan. Lupa nak simpan.
hik hik hik ( gelak picit hidung)

Agak-agak ade ke yang nak tahu pasal aku ni?
Rasanya macam-macam aku sudah bagitahu pasal diri aku dalam entry-entry yang lain.
Tak cukup eh. heeheee
For sure, aku bukanlah Mrs Cinderella a.k.a Mrs Encik Mimpi
Aku masih menunjukan diri, walaupun tak banyak.
Kena sedor diri yang memang tak fofular dan tak layak.

Insyallah lepas semua kerja, kerja dan kerja!
arghhh! aku tak tension. Malah bersyukur. Rezeki tuu.
Aku try to write anything about me. Mase tu jangan muntah pulak.
Kalau ade volunteer nak tolong pun ok jugak.


* eh? korang pergi perhimpunan blogger sabtu ni tak?
Nak jumpe korang! aku ada kat booth no 22
Sila rajinkan diri singgah ye. Boleh roger-roger aku.
Yang penting kenalkan diri korang. Alam maya dengan tak maya sangat berlainan. hehe.
Nanti aku update apa yang ada kat booth no 22.
Ramai yang dah tanya. Sorry sangat tak ada masa *



No comments:

Post a Comment