Saturday, December 14, 2013

blogrrr - booth No #22


Hai u'olls !

hahh! kantoi~ tak tidur lagi, chat dengan endut la tu(gf/bf) =)
This its 1st time aku update belog larut malam, eh ke pepagi buta?
confuses di situ. ketepikan. tak penting.

Hehe. Most importance kejap lagi aku nak gerak pergi The Mines.
Untuk event ' blogrrr ' esok.
Kena standby awal. huhuhu.

So, aku just nak update pasal booths NO #22 
Dari aritu dok gebang-terbang citer pasal projek ni.
kiki


beg tangan-bella-luna
vibrant Colour for beg !


blogrrr-beg-bella-luna
Red & Purple choice >_<


blogrrr-beg-bella-luna




Baju-baju dan shawl yang memenuhi bonet kereta wa
tak muat nak masuk kotak ! huhu

So, ladies kalau nak cuci mata ke nak cari new collection.
Insyallah aku layan korang , best services punya.
haha.




Aku memang minat mix & match fesyen & bisnes.
So, why not aku try. Part time aje. Aku masih suka dengan kerja full time aku.
Walaupun sebagai kuliii . hehe

1st project, buka booth. Biasa online aje.
Alhamdulillah. Sudah ade rezeki just grab.

Harap-harap ada yang sudi datang.
Kalau tak beli pun tak ape. Datang kenal-kenal gan aku.
ok , dear >_<

Untuk lelaki, aku tak reti nak fesyenkan korang.
Kang para lelaki pakai skirt pulak.
hehe. ade berani ?
Tapi, lelaki hensem boleh tengok kat Facebook Ini

'' Happy weekend sayang's ''


No comments:

Post a Comment