Tuesday, December 31, 2013

Bella Luna Blog : Ranking & Pageskoring



Heeheee =)
Muka badget ceria , cun-cun pulak. senggih macam kerang hanggit !!
huhuhu. aku gian menaip pulak hari ni. Short entry semua.
Taip panjang-panjang kang tak ade sape nak baca.
Semua sibuk nak sambut 2014 !! yeeeahhh

Di hari yang pengabisan 2013 ni, tangan aku gatal nak spot check.
Blog picitan aku ni. hohoooo. Mane tahu dapat NO.1
heheee * imaginasi terlebih. ketukk kepala satt.

Bersumberkan dari blog Fiqa Nsz nak check. boleh terjah situ.
Jangan #copy paste macam korang punya harta pulak.
kiki. sorry . gurauu je. senyum sikit. muaahhaa


bella luna blog


bella luna blog

Nampak sangat aku tak fofularrr. eh! aku memang tak fofular.
Maksud aku blog picitan aku ni hah. (cover cun balik)
heheee. Alhamdulillah. tak adelah jauh kebelakang sangat.
*ayat pujuk diri sendri =)


Selamat Tahun Baru Semua !!!!



No comments:

Post a Comment