Tuesday, November 26, 2013

LOVE AROUND


Hai All ! Happy Tuesday +_+


For me?? tak adelah berapa nak happy sangatlah.  

Frust ~ sebab tak dapat tengok Episod 2 semalam. huh !



love around-astro



Biasanya hari Isnin, tak banyak cerita-cerita yang best kat TV.
So, aku pun godeh-godeh remote control mencari konklusi gamaknya. Menghilangkan keboringan aku di malam selasa.

Nak layan TAMIL, tak ada pulak cerita yang best. Hindustan memang aku da resign tengok.
Layan Korea la!

Dalam pencarian, demi pencarian. Terjumpa Chanel Astro 324. Aku pun tak tahu chanel ape tu. Bantai tengok.
Mula-mula macam tak best. Tapi aku teruskan jugak.

Aik ! lelama terus layan pulak citer 'LOVE AROUND'
Tetiba peminat tegar TAMIL terus layan cerita TAIWAN. haha

Walaupun telingga aku kedengaran agak peliks bila mereka bercakap. Sebab sudah terbiasa layan cerita TAMIL. Take time nak hadam percakapan dan watak. ceewahh~


Episod 1.
Aku mengenali watak Hero yang nampak serious & arrogant but macho & comel.

astro_love around


Lakonan George Hu as Zhou Zhen. Heroin yang agak giler-giler Annie Chen as Liang Xiao Shu.

astro_love around


Aku tak sabar tunggu episod 2, sebab kekasih Xiao Shu
kantoi menipu. Then, Zhou Zhen datang Inter frame !

Lunch time terpaksa layan dalam HP kecik aku ni. Malas nak tunggu malam. Jadi macam semalam adik aku punya angkara. P alih pergi chanel lain.

huhuhu +_+



No comments:

Post a Comment