Wednesday, October 30, 2013

Everyday Like Party

Happy Wednesday readers! Everyday like party? tak ade lah party sangat pun. huhuhu. 
Kalau hari-hari aku ber'party, tak adelah menunggu berhari-hari aku nak meng'update' blog aku. Padahal, banyak benda aku nak tulis tapi disebabkan aku ni "Pencerita & Penulis" separuh masa plus tak berbayar, maka terpaksalah aku mencurik masa bekerja aku. 

Untuk pekerja kepompong dalam bangunan buruk macam aku ni, aktiviti makan menjadi matlamat dan bahan utama dalam perbualan pagi. haha. Macam hampeh, kerja asik makan aje!
Jom layan "Pavlova" di petang hari. Tapi layan gambar aje la yang mampu aku beri. (ceewahh)



glamorousbybellaluna.blogspot.com
" MY SWEETS PAVLOVA "

Tengok gambar "Pavlova" pun macam nak tertanggal bijik mato den!. My sweety Pavlova dihiasi dengan limau, strawbery, kiwi dan juga anggur. Pepagi aje si kamalya dan syah banun gigih merempit sambil membawa kek pavlova K.A.M.I

Secara versi yang sangat real, this pavlova memang sedap, enak dan lazat tidak terkata tapi "ongkos" nya harus lumayan jugak dong~


aku dan pavlova

Pleshhh~ abaikan muka aku yang lemau ibarat panda kepenatan. kembali bersinar dek pancharan warna-warni pavlova dan baju aku sendiri. Mau nye aku terasa sangat excited, dapat pegang and makan pavlova besar macam gitu. Hengkau adoooo~ kui ku kui




glamorousbybellaluna.blogspot.com
K.A.M.I + kepompong buruk! hahaha



Disebabkan menu K.A.M.I sangat special, maka pakaian K.A.M.I pun turut mencerminkan warna-warna pelangi. Adoi! aku terasa dah macam Hari Raya, Kanak-kanak Ribena pun ade. Tak pun macam Astro Ceria (macam-macam ado!) hahaha

" Tak kan gambor ajoo Cik Bella oi. Resepi or tester manoo ??". hehehe. 
Memang tak ade lah kengkawan oii, tak akan cik bella nak jadi "Chef Pavlova" dan menggantikan
Chef Nabila pulok ye!
 
Sememangnya aku nak menaip dengan lebih panjang dan panjang lagi. Tapi bila idea aku datang mencurah-curahnya, datang pulak kerja yang melambak-lambak. Kalau ado sebarang pertanyaan dan tempahan sila jangan segan dan silu untuk bertanya dengan aku. Sementara kaunter pertayaan dibuka. Just kidding!



glamorousbybellaluna.blogspot.com
KFC kah ini ???!!!

Haku dah kenapa tetibe selitkan gambar KFC?! Membuatkan perut u'olls bertambah-tambah berkeroncong gituu~ hahaha. Sekian entry kali ini, dan aku harus mengabiskan sisa-sisa makanan yang masih berbaki. K.bai ! aku mau sambung agenda makan dan pulang ke rumah ! hohoho. Rezeki oghang belanje namanya, mana boleh tolak babe. 

* Thanks for reading my bebelan today! *



No comments:

Post a Comment